دستور رئیس‌جمهور برای بازگشایی واحد تولیدی راکد پس از ۱۰ سال

کارخانه پاکریس مهدی‌شهر، تولید‌کننده تایر می‌شود

سمنان (پانا) - آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در ادامه برنامه‌های سفر به استان سمنان، در شهرستان مهدیشهر از کارخانه تعطیل شده ریسندگی پاکریس، بازدید و روند تغییر خط تولیدی یک واحد صنعتی را در مهدیشهر بررسی کرد تا این مجموعه به خط تولید دیگری تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۲۲۸۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دستور رئیس‌جمهور برای بازگشایی واحد تولیدی راکد پس از ۱۰ سال

آیت الله رئیسی، امروز پس از ورود به استان سمنان از فرودگاه این شهر به شهرستان مهدیشهر رفت و پس از حضور در بین عشایر و بازدید از واحد صنعتی سنگرکار، از واحد تولیدی نساجی پاکریس در این شهرستان بازدید کرد تا به رفع مسائل و مشکلات این واحد رسیدگی شود تا این مجموعه به شرکت ایران تایر تبدیل شود. خط تولیدی جدید در این مجموعه برای یکهزار و ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

رئیس‌جمهور پس از شنیدن گزارشی از وضعیت این واحد تولیدی، دستورهای لازم را برای رفع مشکل این واحد تولیدی به استاندار سمنان و وزیر کشور صادر کرد.

کارخانه پاکریس مهدیشهر زمانی قطب تولیدات منسوجات کشور بوده است و به دلیل مسائل مدیریتی، فقدان حمایت از تولیدات داخلی و مشکلات سرمایه گذار، سال هاست به تعطیلی کشیده شده است، این مجموعه تولیدی ۳۵ هکتاری زمانی بانی اشتغال بیش از ۴ هزار نفر بود.

رئیس‌جمهور در ادامه بازدیدهای سرزده خود همچنین از خط تولید و روند فعالیت واحد تولید لوازم خانگی سنگرکار در منطقه صنعتی شهرستان مهدی شهر بازدید کرد و از نزدیک با ظرفیت‌ها و مشکلات این واحد تولیدی آشنا شد.

گفتنی است؛ این واحد صنعتی تولیدکننده لوازم گرمایشی و سرمایشی است و تولیداتی مانند کولر آبی را به کشورهای اردن، عراق، سودان، ارمنستان و الجزایر صادر می کند و صادرات تولیدات خود را به دیگر کشورها مانند افغانستان و پاکستان در برنامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار