مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

هدف از نظام تعلیم و تربیت این است که دانش‌آموزان مسیر حرکت را بیاموزند

شهرری(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری عنوان کرد هدف از نظام تعلیم و تربیت این است که دانش‌آموزان مسیر حرکت کردن را بیاموزند.

کد مطلب: ۱۲۲۸۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف از نظام تعلیم و تربیت این است که دانش‌آموزان مسیر حرکت را بیاموزند

اولین جلسه هم‌اندیشی مدیران متوسطه دوره اول و دوم ناحیه دو شهرری با موضوع چگونگی بازگشایی مدارس، ارائه پلان‌های آموزشی تلفیقی، اقناع‌سازی اولیا و دانش‌آموزان و تقدیر از برگزیدگان پروژه مهر برگزار شد.

یعقوب ایمانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، با بیان این که مدرسه بستر پیشرفت دانش آموزان در جامعه است، گفت: مدیران نقش بسزایی در این امر دارند. هدف از نظام تعلیم و تربیت این است که دانش آموزان مسیر حرکت کردن را بیاموزند و این امر جز فعالیت مقاطع مختلف، مخصوصا مقطع متوسطه امکان پذیر نیست.

بررسی و هم اندیشی در خصوص مسائل آموزشی مدارس متوسطه دوره اول و پاسخگویی به سوالات مدیران در زمینه‌های مختلف اداری و آموزشی از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

شایان ذکر است، دراین جلسه محمدرضا اطهری، رئیس اداره آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و فاطمه الهی کارشناس مسئول آموزش متوسطه ناحیه دو شهرری، مباحثی در حوزه آموزش، آیین نامه اجرایی، طرح‌های آموزش متوسطه، همانندسازی الگوی تعالی مدیریت مدارس و جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی توضیحاتی ارائه کردند و در پایان از تعدادی از مدیرانی که در طرح پروژه مهر حائز رتبه برتر شده بودند، تقدیر شد.

خبرنگار: فاطمه‌سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار