پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی به مناسبت روز نوجوان

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز بسیجی شهید «محمدحسین فهمیده» فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۲۷۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی به مناسبت روز نوجوان

در متن پیام جعفر پاشایی به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان آمده است:

هشتم آبان ماه، سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، نوجوان بسیجی ۱۳ ساله در تقویم ایرانی روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نام‌گذاری شده است.

ای عزیزان بهاری! روز نوجوان فرصتی است مغتنم تا خود را دریابید.چشم بگشایید که راهی سخت در پیش است. اینک دو چشم برای نگاه کردن کافی نیست.باید تمام وجودتان چشم باشد، تا بیابید راه را و گمراه نشوید.امروز، دام بسیار است، حرف‌های شیطانی دشمن، در قاب‌های رنگین به شما هدیه می‌شود. سموم مهلک فرهنگ بیگانه، در ظواهری فریبنده عرضه می‌شود.

در ادامه پیام می خوانیم: به هوش باشید تا برگ‌های سبزتان با این سموم رو به زردی ننهد و طراوت وجودتان در آلودگی و دوری از خدا به هدر نرود و به هوش باشید تا بهارتان به خزان غفلت ننشیند.

محبوب‌ترین خلایق نزد خدا نوجوانی است که جوانی و زیبایی خود را برای خدا و در راه طاعت او بگذارد. خداوند رحمان به وجود چنین نوجوانی بر فرشتگان می‌بالد و می‌فرماید: این است بنده راستین من.

۸ آبان ماه، سال روز شهادت محمدحسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله‌ای است که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، فداکاری حسین فهمیده در تاریخ پر شکوه سر افرازی های ایران ثبت شد و جاودانه ماند.اکنون هر نوجوان ایرانی؛ محمدحسین فهمیده را جاودانه ای می‌داند که سبب افتخار هر ایرانی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز بسیجی شهید «محمدحسین فهمیده» فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی را به نوجوانان کشور تبریک عرض کرده و امیدوارم با الگوپذیری از شهدای نوجوان دانش آموز و با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، نقشی اساسی در تداوم حیات پربرکت انقلاب اسلامی، داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار