بررسی ابعاد مختلف وحدت اسلامی در «بحث روز» رادیو ایران

تهران (پانا) - برنامه «بحث روز» ، با حضور صاحب‌نظران از ابعاد مختلف وحدت اسلامی و وظایف جهان اسلام در قبال آن می‌گوید.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بررسی ابعاد مختلف وحدت اسلامی در «بحث روز» رادیو  ایران

به گزارش شبکه رادیویی ایران، فاطمه عبدالوند سردبیر برنامه «بحث روز» گفت: در هفته جاری جمعی از مسئولان نظام و مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
وی افزود: حضرت آیت الله خامنه ای در طی این دیدار دو وظیفه مهم برای امت اسلامی را «تبیین و ترویج جامعیت اسلام در همه شئون زندگی بشر» و «تقویت اتحاد مسلمانان» خواندند و خاطرنشان کردند: «وحدت اسلامی یک امر اصولی و فریضه قرآنی است و تحقق هدف والای ایجاد تمدن نوین اسلامی بدون اتحاد شیعه و سنّی ممکن نیست وشکاف بین شیعه و سنی تلاش استکبارهای جهانی بوده وهست.»
سردبیر برنامه «بحث روز» ادامه داد: رهبر معظم شاخص اصلی وحدت، فلسطین دانسته و از دولت هایی که عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب را در پیش گرفته اند خواستند تا خطای خود را جبران کنند.
وی تصریح کرد: در همین راستا برنامه «بحث روز» چهارشنبه پنجم آبان، با حضور دکتر بشیر سلیمی، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان ومذاهب و دکتر مهدی جهان تیغی مدیر رسانه جهان نیوزمهمترین وظایف امت اسلامی و چهره های شاخص جهان اسلام را مورد بحث و گفتگو قرار می دهد.
گفتنی است: «بحث روز» به سردبیری فاطمه عبدالوند و اجرای محمدرضا قربانی چهارشنبه‌ ها، ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار