مدیر فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان:

فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با کمیته امداد امام خمینی(ره) حمایت می‌شوند

زاهدان(پانا) - مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان گفت این اداره کل در راستای پیشبرد مأموریت‌های سازمانی، مسأله‌یابی و حل مسائل از تولید آثار علمی دانشجویان، طلاب و پژوهشگران حمایت می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با کمیته امداد امام خمینی(ره) حمایت می‌شوند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ه) سیستان و بلوچستان، ضرغام رضایی اظهار کرد: از تمامی اساتید، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، طلاب حوزه‌های علمیه ( سطوح معادل کارشناسی ارشد و دکتری) و پژوهشگران دعوت می‌شود تا در زمینه اولویت‌های پژوهشی نسبت به ارائه درخواست‌ها و آثار علمی خود اعم از پایان‌نامه، رساله، کتاب و مقاله به اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی و مراجع ارزیابی بیان کرد: مراجع ارزیابی رساله دکتری، کمیته های علمی - پژوهشی استان و دفتر مطالعات و پژوهش هستند و میزان حمایت نیز از ۵ میلیون تا ۱۰ میلیون تومان بر حسب امتیاز کسب شده خواهد بود.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان ادامه داد: مراجع ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی به‌صورت کتاب چاپ شده و طرح پژوهشی توسط کمیته علمی - پژوهشی استان و کمیته علمی - پژوهشی دفتر مطالعات و پژوهش است.

وی با اشاره به اینکه پایان‌نامه کارشناسی ارشد نیز توسط کمیته علمی - پژوهشی سیستان و بلوچستان ارزیابی می‌شود، تصریح کرد: میزان حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تا حداکثر ٣ میلیون تومان است.

رضایی خاطرنشان کرد: اساتید، دانشجویان و طلاب علاقه‌مند به فعالیت‌های پژوهشی در این حوزه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۵۱۸۰۲۹ - ۰۵۴ تماس گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار