مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان

۱۰۹ هزار دانش‌آموز در سیستان و بلوچستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند

زاهدان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت ۱۰۹ هزار دانش‌آموز در سیستان و بلوچستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۹ هزار دانش‌آموز در سیستان و بلوچستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند

سید مهدی عبادی در مراسم محوری شور عاطفه‌ها از تعامل و همراهی دستگاه آموزش و پرورش در برگزاری برنامه‌های مشترک و حمایت از دانش آموزان تحت پوشش قدردانی کرد و گفت: وقتی ثمرات تلاش مردم و همدلی دانش آموزان با همنوعانشان را در سیستم آموزشی می‌بینیم احساس شعف می‌کنیم.
عبادی افزود: حمایت مالی و معنوی خیران از این دانش آموزان موجب توانمندسازی خانواده ‌ها و همچنین موفقیت این فرزندان در تحصیل می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: به موجب همین حمایت‌ها امسال شاهد قبولی ۱۸۹ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و دبیرستان دانشگاه بودیم.
عبادی قبولی در مدارس خاص را زمینه ساز پذیرفته شدن این دانش آموزان در دانشگاه‌های معتبر عنوان کرد و گفت: در سایه حمایت‌های انجام شده و همدلی خیران امسال ده‌ها دانش آموز تحت پوشش در استان در رشته‌های پزشکی و دندان پزشکی و دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند که این امر زمینه‌ساز اشتغال این دانش آموزان در آینده و رسیدن به خودکفایی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار