کسب رتبه اول کشوری کنکور فنی حرفه‌ای رشته طراحی دوخت توسط هنرجوی خورموج

دشتی(پانا)- هنرجوی هنرستان شهید فرشادفر خورموج، رتبه اول کشوری کنکور فنی حرفه‌ای رشته طراحی دوخت را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری کنکور فنی حرفه‌ای رشته طراحی دوخت توسط هنرجوی خورموج

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی با اعلام نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه ای و کاردانش، حدیث شجاعی، هنرجوی هنرستان شهید فرشادفر خورموج، رتبه اول کشوری کنکور فنی حرفه ای رشته طراحی دوخت را کسب کرد.

حدیث شجاعی با معدل 20 از هنرستان فارغ التحصیل شد و همین باعث شد تا بدون کنکور، مجاز به انتخاب رشته باشد و درنهایت توانست با اولین انتخاب خود وارد دانشکده الزهرا بوشهر شود.

رتبه یک کنکور فنی و حرفه ای و کاردانش در این باره گفت: خوشحالم که توانستم این رتبه را کسب کنم. من در مدت سه سال آخر تحصیلم همه تمرکز خود را روی درس گذاشتم و از موضوعات غیر مرتبط دوری کردم.

شجاعی بیان کرد: با توجه به این که به رشته‌های فنی و حرفه‌ای در تمامی نقاط کشور توجه کمتری می‌شود و خدمات آموزشی کمتری در اختیارمان قرار می‌گرفت، من مجبور بودم کمبود خدمات آموزشی را با تلاش بیشتر خود جبران کنم و بهتر است بگویم که باید خودمان بخواهیم تا به هدفمان برسیم.

وی افزود: در رشته‌های فنی و حرفه‌ای از جمله شاخه طراحی دوخت افراد زیادی نبودند که بتوانند به صورت تخصصی مرا راهنمایی کنند و البته خوشحالم که توانستم با فردی آشنا شوم که تجربیات خود را در این راه در اختیارم قرار دهد و من بابت زحماتی که مشاورم و هنرآموزان و کادر مدیریتی هنرستان شهید فرشادفر خورموج برایم کشیدند از آنها تشکر می‌کنم.

رتبه یک طراحی دوخت تأکید کرد: یکی از دلایل موفقیتم تلاش و پشتکار خود و حمایت‌های پدر و مادرم بود که با وجود همه مشغله‌ها کنارم بودند و من از خانواده ام که در تمام شرایط کنارم بودند و حمایتم کردند تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم زحماتشان را جبران کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار