مراسم تشییع پیکر شهید دانش‌آموز «سعید حسنان »در سرخه برگزار می‌شود

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه سرخه از تشییع پیکر شهید دانش‌آموز سعید حسنان در شهرستان سرخه در سالروز شهادت امام رضا با حضور مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خبر داد و گفت پس از ۳۷ سال، پیکر پاک شهید سعید حسنان به آغوش خانواده بازگشت و باز هم عطر شهدا در کوچه‌های شهرستان سرخه پیچید.

کد مطلب: ۱۲۲۰۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تشییع پیکر شهید دانش‌آموز «سعید حسنان »در سرخه برگزار می‌شود

سرگرد محمد مهدی ادهم در گفت و گو با پانا با بیان اینکه مراسم وداع با پیکر شهید سعید حسنان، روز سه شنبه مورخ 13/07/1400 ساعت 19.30 در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت یحیی(ع) و همچنین در شب شهادت امام رضا(ع) نیز همزمان با یادواره شهدای شهرستان سرخه، در زادگاهش برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این شهید مفقودالاثر سرخه‌ای، برای دفاع از مرزهای اعتقادی خویش به میدان رفت و به درجه رفیع شهادت نیز نائل شد.

وی با اشاره به اینکه شهید سعید حسنان در ۲۵ اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکر پاک وی نیز پس از ۳۷ سال به آغوش خانواده بازگشت، افزود: پیکر مطهر این شهید والامقام، اخیراً توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین در منطقه شرق دجله در خاک عراق شناسایی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه در پایان، از عموم مردم شهرستان برای حضور در برنامه های وداع، تشییع و خاکسپاری و همچنین برنامه های بزرگداشت دعوت بعمل آورد.

گفتنی است، همچنین تشکل سازمان دانش آموزی استان سمنان و خبرگزاری پانا استان سمنان از کلیه دانش آموزان و خانواده های آنان و فرهنگیان ارجمند جهت شرکت در مراسم فوق دعوت بعمل می آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار