سازمان دانش‌آموزی پرچمدار تولید محتوای فضای مجازی است

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در جلسه ویدئو کنفرانس روسای سازمان دانش‌آموزی شهرستانها و مناطق گفت سازمان دانش‌آموزی از بحران کرونا با تبیین برنامه‌های راهبردی به راحتی عبور کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی پرچمدار تولید محتوای فضای مجازی است

محمود رجبی پور در این جلسه ضمن یادآوری موفقیت‌های سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: با تلاش مربیان،پیشتازان و خبرنگارن پانا در این اوضاع پیش آمده با تولید محتواهای مختلف گام‌های مؤثری جهت ایجاد انگیزه در دانش آموزان برداشتند.

رجبی پور گفت: مسولین سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق موظفند با حمایت از دانش آموزان راه را برای ورود آنها در عرصه های مختلف باز کنند.

وی افزود:ظرفیتهای دانش آموزی زیادی در شهرستانها و مناطق وجود دارد که باید شناسایی شوند و با ایجاد انگیزه در آنها جهت اجرای برنامه های مختلف استفاده کرد.

رجبی پور گفت: با پیگیری‌های انجام شده تقریبا نیروهای مامور به سازمان‌ها معرفی شده اند و مسئولین سازمان شهرستانها و مناطق باید از این نیروها در حیطه کاری سازمان دانش آموزی استفاده کنند و کارهای غیرمرتبط را به آنها محول نکنند.

وی در ادامه گفت: یکی از اهداف سازمان دانش آموزی ایجاد روحیه مشارکت دانش آموزان در زمینه های اجتماعی است، پس به بهترین شیوه از این ظرفیت عظیم استفاده کنید.

رجبی پور گفت: پیشتازان سازمان دانش آموزی، خبرنگاران پانا و نماینده های مجلس دانش آموزی نشان دادند می توانند بازوان پرتوانی برای سازمان دانش آموزی باشند واین را در تولید محتواهای جذاب و کاربردی نشان دادند.

وی با بیان اینکه تاکید فعالیت‌های این سازمان بر تقویت مهارت‌های اجتماعی، نقش‌پذیری و تمرین مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در عرصه‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: امسال با بازمهندسی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی بر اساس بیانیه مهم گام دوم انقلاب شاهد پیشرفت‌های زیادی خواهیم بود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی کرمان گفت: در طول سال‌های گذشته در کرمان به همت مربیان و مسئولان سازمان در شهرستان‌ها و مناطق گام‌های مؤثری برداشته شد و ما شاهد جذب بالای دانش آموزان در زمینه های مخلتلف هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار