شور عاطفه‌ها در مدارس استان کرمان

کرمان(پانا) - زنگ شور عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در مدارس استان کرمان نواخته شد و دانش‌آموزان کمک‌های خود را به همسالان اهدا کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۹۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها در مدارس استان کرمان

با شروع کرونا شور و هیجان شهر از بین رفت و دانش آموزان درگیر فضای مجازی شده و به ناچار فضای مجازی را به کلاس‌ها ترجیح دادند.

مدارس ساکت و آرام ولی چشم انتظار حضور دانش آموزان بودند. امسال کمی کرونا رنگ باخت و کم کم مدارس پذیرای دانش آموزان می شوند.

مثل هر سال امسال هم به بهانه کمک به همنوعان خود در برنامه جشن عاطفه ها شرکت کرده و با ورود به دبستان کرامت ناحیه 2 کرمان شاهد حضور تعدادی از دانش آموزان و اولیاء آنها بودیم.

امسال جشن عاطفه ها به دلیل ایام ماه صفر به شور عاطفه ها تغییر نام داد و چه زیبا خانواده ها با شوری وصف نشدنی در این شور عاطفه ها حضور پیدا کردند.

با نواخته شدن زنگ شور عاطفه‌ها، دانش‌آموزان نیکوکار کمک‌های خود را به همنوعان نیازمند اهدا کردند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: این برنامه با هدف تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار شد.

محمود رجبی پور گفت: با اجرای این طرح دانش آموزان با فرهنگ ایثار آشنا شده و کمک به همنوع را سر لوحه کار خود قرار می دهند.

وی افزود: خوشبختانه خیران کرمانی از این طرح استقبال کرده و کمک‌های قابل توجهی به دانش آموزان بی بضاعت کرده اند.

رجبی پور گفت: پیشتازان سازمان دانش آموزی با کمک به همسالان خود در این طرح نیز خوش درخشیدند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: یکی دیگر از وظایف سازمان دانش آموزی ایجاد انگیزه در دانش آموزان است و در این خصوص پیشتازان سازمان دانش آموزی و خبرنگاران پانا با تولید محتواهای مختلف جهت کمک به همنوع گام‌های مؤثری برداشته اند که باعث ورود بیشتر دانش آموازن به برنامه شور عاطفه ها شد.

رجبی پور تاکید کرد: گوشی همراه و تبلت از نیازهای دانش‌آموزان مستمند شهرستانها و مناطق مختلف است که با همت خیران این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار