شور عاطفه‌ها برای کمک به 550 دانش‌آموز نیازمند شهرستان دشتی برگزار شد

دشتی (پانا)_ آیین شور عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور ، در مدارس شهرستان دشتی و به صورت نمادین در دبیرستان شهید مهذبیان خورموج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها برای کمک به 550 دانش‌آموز نیازمند شهرستان دشتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، آیین شور عاطفه ها، امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان دشتی برگزار شد.

این آیین به صورت نمادین با حضور بخشدار مرکزی، مسئولان آموزش و پرورش، کمیته امداد و سپاه امام رضا (ع)شهرستان دشتی، دانش آموزان و اعضای سازمان دانش آموزی و معلمان در دبیرستان دخترانه شهید شهاب مهذبیان خورموج برگزار شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دشتی با اشاره به برگزاری سالیانه مراسمی تحت عنوان جشن عاطفه ها در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، گفت: امسال با توجه به تقارن با ایام محرم و صفر، نام آن به شور عاطفه ها تغییر یافته است که در این برنامه در شهرستان دشتی آموزش و پرورش، بسیج، کمیته امداد و ... مشارکت دارند. این کمک ها از ۲۰شهریور ماه تا ۱۱ مهر ماه در سراسر شهرستان جمع آوری می شود.

سید نیام الدین حسینی با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه میان دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود، تصریح کرد: البته در این بین برخی مدارس از جمله مدارس غیرانتفاعی که دانش آموز نیازمندی ندارند، به عنوان معین مدارس کم برخوردار محسوب می شوند و کمک های جمع آوری شده را به دانش آموزان نیازمند مدارس مشخص شده اهدا می کنند.

همچنین مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی در این آیین اظهار کرد : تاکنون 550 دانش آموز کم بضاعت در شهرستان دشتی در این طرح ثبت نام شده اند تا بتوان با کمک خیرین و تهیه بسته های لوازم التحریر، البسه مدارس و سایر موارد مورد نیاز لبخند رضایتی بر لب این عزیزان آورد.

اسماعیل فقیه با اشاره به شرایط کرونایی و نیاز ضروری دانش آموزان به وسایل هوشمند افزود: در همین راستا از سال گذشته تا امروز با کمک خیرین تعداد 210 تبلت در میان دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

فقیه گفت: با توجه به شرایط کرونایی، مردم نیکوکار شهرستان می‌توانند از طریق غیرحضوری همچون استفاده از اپلیکیشن شاد، استفاده از کد آنی پرداخت: #۰۸۴۱۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت: ۰۳۵۴ ۵۰۰۳ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ کمک‌های خود را در اختیار نیازمندان این شهرستان قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار