جشن عاطفه‌ها در مدارس شهرستان دشتی برگزار شد

بوشهر (پانا) - جشن عاطفه‌ها روز دوشنبه همزمان با سراسر کشور با جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان در مدارس شهرستان دشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها در مدارس شهرستان دشتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به تامین وسایل مورد نیاز دانش آموزان کم برخوردار شهرستان دشتی، با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان و خانواده هایشان در مدارس این شهرستان و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهید نیروزاده خورموج برگزار شد.

فرماندار دشتی با اشاره به توزیع حدود 6 هزار پاکت در روز اول مهر در میان دانش آموزان شهرستان (بخش مرکزی و بخش شنبه و طسوج)، افزود: پیش بینی می‌شود امسال 500 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای تهیه وسایل مورد نیاز دانش آموزان کم برخوردار شهرستان جمع آوری شود که تاکنون نیمی از این مبلغ جمع آوری شده است.

علی بحرانی با اشاره به فعالیت 1 دفتر کمیته امداد و 7مرکز نیکوکاری در شهرستان دشتی برای جمع آوری کمک‌های مردمی، گفت: مردم خیر شهرستان برای شرکت در جشن عاطفه‌ها می‌توانند به دفتر این نهاد مردمی در مرکز شهرستان‌ مراجعه کرده و یا کمک‌های نقدی خود را به کارت شماره 6037997950023284، شماره حساب 0110769749001 و یا از طریق کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* به دانش آموزان نیازمند شهرستان دشتی اهدا کنند.

رییس شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: سال گذشته مردم نیکوکار دشتی 430 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار