مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

هر روز در آموزش و پرورش روز جشن عاطفه‌ها است

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت هر روز در آموزش و پرورش روز جشن عاطفه‌ها است و جشن عاطفه‌ها همه ساله همزمان با سراسر کشور و به منظور کمک به تامین بخشی از نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۷۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
هر روز در آموزش و پرورش روز جشن عاطفه‌ها است

علی موحدی در مراسم جشن عاطفه‌ها در مدرسه نبوت بوشهر گفت: جشن عاطفه‌ها همه ساله همزمان با سراسر کشور و به منظور کمک به تامین بخشی از نیازهای تحصیلی دانش آموزان برگزار می‌شود.

موحدی با اشاره به همکاری کمیته امداد استان و سازمان دانش آموزی اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است و در استان بوشهر ۱۴ هزار دانش آموز ما را تحت پوشش و چتر حمایتی این نهاد انقلابی قرار داده است.

وی با اشاره به رویکردهای فرهنگی، تربیتی و آموزشی کمیته امداد در سال‌های اخیر گفت: کمیته امداد امروز بیش از هر زمان دیگری به موضوعات فرهنگی آموزشی جامعه تحت حمایت خود در حوزه تعلیم و تربیت کمک می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان و جامعه خطاب به آنان گفت در نزد خداوند متعال رقم و مبلغ مهم نیست و آن چیزی که اهمیت دارد نیت کار و فرهنگ ناب احسان و نیکوکاری و کمک به همنوع است.

وی افزود: ما در مدارس استان بوشهر، معلمانی داریم که بخشی از حقوق ماهیانه خود در مدرسه محل خدمتشان را جمع آوری می‌کنند و برای رضای حق تعالی به دانش آموزان نیازمند کمک می‌کنند.

موحدی در پایان در خصوص شیوه های پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی خاطرنشان کرد: مردم و خیران نیکوکار می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ و یا به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت کنند و یا از طریق آنی پرداخت با کد ussd با شماره گیری # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷* انجام دهند.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی و امیر محمد ایزدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار