مراسم نمادین شور عاطفه‌ها در دبستان دخترانه فرهنگیان یاسوج برگزار شد

یاسوج (پانا) - با حضور روسای آموزش و پرورش، مسئولان سازمان دانش‌آموزی و کمیته امداد مراسم نمادین شور عاطفه‌ها در دبستان دخترانه فرهنگیان یاسوج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم نمادین شور عاطفه‌ها در دبستان دخترانه فرهنگیان یاسوج برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اظهار کرد: در این برنامه که از ۲۰ شهریور آغاز شده کمک ها برای ۱۰ هزار دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد جمع آوری می‌شود.

قباد مبشری با بیان اینکه علاوه بر مدارس در ۵۲ پایگاه در شهر‌ها کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند افزود: در سال گذشته از سوی خیران ۷۰۰ عدد تبلت، گوشی هوشمند و همچنین به میزان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان لوازم تحریر اهدا و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این آئین گفت: کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه برای دانش آموزان همان آموزشگاه و دیگر دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد اهداء می‌شود.

هادی زارع پور افزود: جشن نیکوکاری از برنامه‌های ارزشمندی است که با مشارکت کمیته امداد و آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود و درآمد حاصل از این جشن برای خرید ملزومات آموزشی دانش آموزان نیازمند هزینه می‌شود.

وی گفت: امید است با یاری‌گرفتن از آموزه‌های دینی و تأسی به سیره ائمه علیهم‌السلام شاهد روزی باشیم که هیچ نیازمندی در کشور نباشد زیرا با عمل به احکام الهی فقر و نداری از جامعه رخت برمی‌بندد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار