شرکت20 هزار دانش‌آموز کلاس اولی در جشن شکوفه‌ها

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد بیش از 20 هزار دانش‌آموز کلاس اولی امروز با حضور در جشن شکوفه‌ها، آغاز بهار تعلیم و تربیت و ورود به بوستان مدرسه را توأمان جشن گرفتند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت20 هزار دانش‌آموز کلاس اولی در جشن شکوفه‌ها

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی صبح امروز با بیان این خبر اظهار کرد: مدارس دوره اول ابتدایی استان با توجه به شرایطی که دارند، تمام یا تعدادی از دانش‌آموزان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای مدرسه به‌شکل حضوری خواهند داشت.

وی، با بیان این مطلب که حضور کلاس‌اولی‌ها در مدرسه باعث آشنایی آنها با معلم می‌شود تا اگر در فضای مجازی آموزش‌ها را پیگیری کردند، شناختی از معلم داشته باشند، عنوان کرد: در برخی مدارس روستایی و عشایری استان که جمعیت پایین داشته و امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد، از روز شنبه، سوم مهرماه، آموزش‌ها به‌شکل حضوری ارائه خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، کلاس‌اولی‌ها، حداقل هفته‌ای یک بار، در ساعاتی که مدرسه مشخص می‌کند در شهرستان ها و مناطق مختلف استان،در مدرسه حضور خواهند داشت و روند شروع به کار آموزش حضوری، تدریجی خواهد بود.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، اضافه کرد: به عنوان خادمین نظام تعلیم و تربیت از این که در یک شرایط کاملا متفاوت با استقبال بی نظیر خانواده ها مواجه شدیم خیلی خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم با تمهید مقدمات، با کمک اولیا، زمینه بازگشایی تدریجی و آرام مدارس را فراهم کنیم.

به گفته واقعی، باز شدن مدارس را لازمه بازگشت شادی و نشاط به جامعه دانست و بیان کرد: خسارت تعلیم و تربیت در شرایط کروناغیرقابل جبران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار