در شورای آموزش و پرورش پیشوا مطرح شد:

آمادگی کامل مدارس شهرستان پیشوا برای آغاز سال تحصیلی جدید

پیشوا( پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در جلسه شورای آموزش و پرورش از آمادگی کامل مدارس این شهرستان برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل مدارس شهرستان پیشوا برای آغاز سال تحصیلی جدید

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیشوا با حضور حجت‌الاسلام روح‌الله‌ باقری امام جمعه، حسین عباسی فرماندار، سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش پیشوا، در ابتدای جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی، شیوه حضور دانش‌آموزان در مدارس را بر اساس پروتکل‌های اعلام شده تشریح کرد.

سعید تاجیک گفت: شرایط کرونایی و عدم حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس ممکن است آسیب‌های روانی و اجتماعی زیادی به دانش‌آموزان وارد کند و همین مسئله ضرورت حضور دانش‌آموزان در مدارس را روشن می‌سازد و همه دست‌اندرکاران تمام تلاش خود را جهت حضور امن و سالم دانش‌آموزان در مدارس با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پروتکل‌ها به کار خواهند برد.

در ادامه فرماندار شهرستان پیشوا نیز با اشاره بر لزوم آمادگی مدارس، بر همکاری و مساعدت سایر نهادها و دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن آئین بازگشایی مدارس و حفظ سلامت دانش‌آموزان تاکید کرد.

خبرنگار: محمدجواد وفائی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار