در راستای برگزاری مسابقه کتابخوانی رضوی

حمایت آموزش و پرورش پیشوا از ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی

پیشوا(پانا)- در دیدار مدیر آموزش و‌ پرورش و رییس اداره کتابخانه‌های عمومی پیشوا بر اجرای مطلوب یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان تأکید شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت آموزش و پرورش پیشوا از ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی

سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در این دیدار اظهار کرد: افزایش سرانه مطالعه و‌ کتابخوانی از جمله مسائل‌مهم جامعه است که آموزش و پرورش نیز تلاش‌های زیادی را در این زمینه انجام می‌دهد.

او ادامه داد: با توجه به کاهش کتابخوانی نسبت به گذشته در بین دانش‌آموزان، باید نهایت تلاش را جهت افزایش سرانه مطالعه بین آینده‌سازان کشور به کار ببندیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا گفت: یکی از راه‌های ساختن آینده‌ای درخشان برای نسل فردا، افزایش سطح سواد و دانش عمومی است که لازمه‌ آن ترویج مطالعه و کتاب‌خوانی‌ محسوب می‌شود.

تاجیک تأکید کرد: از هیچ تلاشی جهت ترویج مطالعه و کتابخوانی دریغ نمی‌کنیم و در‌حد توان همکاری‌های لازم را با اداره کتابخانه‌های عمومی جهت افزایش این امر انجام‌ خواهیم داد.

سپس مینا نوروزی رییس اداره کتابخانه‌های عمومی پیشوا نیز ضمن تشکر از اقدامات اداره آموزش و پرورش شهرستان پیشوا بیان کرد: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان پیشوا در حال برگزاری است و از اداره آموزش و‌پرورش نیز درخواست داریم در این امر یاری‌گر ما باشد.

خبرنگار: محمدجواد وفائی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار