پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

بیرجند(پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی طی پیامی آغاز سال تحصیلی را به تمام دانش اموزان و فرهنگیان استان به ویِژه تشکلات دانش آموزی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۶۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

متن پیام محمدرضابااطمینان به شرح زیر است:

آغازین روزهای مهرماه یادآور حضور دانش آموزان دانش دوستی است که برای ورود به بهاری فرحناک مهیا می‌شوند و بی وقفه و با عشق برای رفتن به خانه دوم لحظه شماری می‌کنند.

این روز‌ها را باید سرآغاز لبخند‌ها و شادی‌های فرزندان مستعد و با اراده این مرز و بوم تلقی کرد که توسعه همه جانبه میهن خود را از هم اینک در سر می‌پرورانند.

بی شک مدرسه دومین خانه و مأمن آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت.

امسال در شرایطی به استقبال سال تحصیلی جدید می رویم که همچون سال گذشته سبک زندگی متفاوتی از زیست بوم جدید رقم خورده است و معلمین به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور در جهت ارتقاء کارایی کیفی وکمی آموزش و پرورش افق های تازه ای را فراروی فراگیران و متربیان گشوده اند..

در سال تحصیلی گذشته شاهد جلوه های باشکوه و سترگی از دانش، خلاقیت، ایثار و فداکاری معلمان عزیز و فرهیخته در پرورش و آموزش فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم به شیوه مجازی و غیرحضوری بودیم که باعث شد با وجود شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، جریان تعلیم و تربیت همچنان استمرار داشته باشد.

این جانب سال تحصیلی جدید و آغاز ماه مهر و مهربانی و فصل شکفتن شکوفه های علم و دانش را به دانش آموزان ومربیان پرشور پیشتاز، دانش آموزان عزیز عضو شوراها و مجالس دانش آموزی، خبرنگاران عزیز پانا استان تبریک عرض کرده و آرزوی سربلندی مستدام برای کشور عزیزمان، ایران اسلامی دارم.

محمدرضابااطمینان

مدیرسازمان دانش آموزی خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار