حمایت از 10 خانواده محروم توسط خیر نیشابوری

نیشابور (پانا) - خیر نیک اندیش نیشابوری به‌طور مداوم، ماهانه 10 خانواده محروم که دارای فرزند دانش‌آموز هستند را پوشش می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از 10 خانواده محروم توسط خیر نیشابوری

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اظهار خرسندی از این اتفاق معنوی، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی، خانواده های بی بضاعت زیادی هستند که توان تهیه نیازهای اولیه خود و فرزندانشان را نداشته و در فقر زندگی می کنند.

علیرضا کلیدری افزود: کمک به تهیه تغذیه، لباس، لوازم التحریر و دیگر نیازهای دانش آموزان توسط این خیرین، یقینا سرنوشت آنها را تغییر می دهد و این حرکت زیبا، اجری بزرگ به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: این خیر نیک نام نیشابوری که تمایلی به مطرح شدن نام خود ندارد، ماهانه 10 بسته مواد غذایی برای خانواده های محروم دارای دانش آموز تهیه و در اختیار آنها قرار داده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: یقینا در روزهای آغازین مهرماه، دانش آموزان زیادی هستند که توان خرید لوازم التحریر، کیف و لباس خود را نداشته و ما در تلاشیم با رایزنی های لازم و یاری خیرین عزیز، نیازهای اولیه آنها را برطرف سازیم تا هیچ دانش آموزی به خاطر فقر از مدرسه و آموزش محروم نشود.

کلیدری در پایان تعداد دانش آموزان محروم این شهرستان را بیش از چهار هزار نفر معرفی کرد و گفت: تهیه وسایل مورد نیاز این دانش آموزان، دغدغه اصلی امروز من به شمار می رود و آرزو می کنم روزی را ببینم که هیچ دانش آموزی بخاطر فقر از آموزش و مدرسه محروم نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار