مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

نیشابور در دو ارزیابی پیاپی انجام شده در آموزش و پرورش، مقام اول استان را کسب کرده است

نیشابور (پانا) - همایش کارگاهی معاونان و مربیان پرورشی و تربیت بدنی و نیشابور در محل کانون شهید شوشتری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نیشابور در دو ارزیابی پیاپی انجام شده در آموزش و پرورش، مقام اول استان را کسب کرده است

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این همایش، نگاه فلسفی به امر تعلیم و تربیت را یک امر واجب دانست و گفت: در این زیست بوم جدید با آسیب های نو ظهور موجود باید روش ها را تغییر داده و خود را روزآمد کنیم.

علیرضا کلیدری افزود: امروز حال آموزش و پرورش خوب نیست و با یک کار دلی و حرکت جهادی باید به این نهاد معنوی کمک کنیم.

وی ادامه داد: حوزه تعلیم و تربیت جای تعارفات نیست، یک بحث عملکردی و نموداری است که نیشابور در بالاترین سطح قرار آن دارد.

شهرستان نیشابور با لایه های عمیق فرهنگی و مذهبی در دو ارزیابی پیاپی انجام شده، مقام اول استان را کسب کرده که این اتفاق مهم با کمک شما مربیان خوب در یک فضای هم افزا ایجاد شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما امروز باید از فاز برنامه های درسی با نگاه سنتی عبور کرده و بسته های تربیتی مبتنی بر ظرفیت افراد را تهیه کنیم و در این شرایط است که می توانیم ادعا کنیم در حوزه پرورشی موفق بوده ایم.

کلیدری اظهار کرد: تربیت یک فرصت و جریان دائمی است و باید منابع یادگیری و محیط یادگیری را مدیریت کنیم. ما باید در ابعاد سلامت روانی، عاطفی و معنوی بچه ها نیز کار کنیم و به یک گفتمان و اشتراک مورد نظر دست پیدا کنیم. همه اجزای موثر در یک فرایند را به طور دقیق ببینیم و روابط علت و معلولی آن را پیدا کنیم. در واقع نگاه ما در تربیت باید منعطف باشد تا نتایج معجزه انگیز آن را به درستی مشاهده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار