جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه

ابرکوه (پانا) - جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه

این جلسه با حضور مدیر آموزش وپرورش، معاون پرورشی فرهنگی، رئیس کمیته امداد امام خمینی، مسئول سازمان دانش آموزی و...جهت هماهنگی برگزاری هر چه بهتر این مراسم در اداره آموزش وپرورش ابرکوه برگزار شد.

در این جلسه با توجه به اهمیت جشن عاطفه ها، مطالبی در خصوص هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم در ترویج فرهنگ کمک و یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند بیان شد.

رئیس کمیته امداد ابرکوه با بیان اینکه شور عاطفه‌ها از بیستم شهریور ماه آغاز و تا یازدهم مهرماه ادامه دارد، گفت: مردم نیکوکار شهرستان می‌توانند با تهیه ملزومات آموزش غیرحضوری، لوازم التحریر، کیف، کفش و کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند را یاری کنند.

کاظم چاکرحسینی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی و شرایط سخت امسال که آن را از سال‌های دیگر متمایز کرده، بیش از پیش نیاز به یاری مردم احساس می‌شود.

چاکرحسینی بیان کرد: سال تحصیلی امسال با عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «همه با هم مشق محبت بنویسیم » آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط امسال و ارائه آموزش‌ها به صورت غیر حضوری تأمین گوشی‌های هوشمند برای خانواده‌های نیازمند در دستور کار قرار گرفته و در اولویت بعدی به دنبال تأمین لوازم‌التحریر، کیف و کفش مورد نیاز این دانش آموزان هستیم. هم اکنون 446 دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان ابرکوه هستند که 190 نفر از بخش بهمن ابرکوه هستنن.

چاکرحسینی ادامه داد: جشن عاطفه‌ها از 20 شهریورماه آغاز شده و در 1400/7/11یز به صورت ویژه در پایگاهها برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار