غلامعلی عنایت مهر؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۱:

در بازگشایی امسال مدارس، باید شوق و حماسه آموختن در مدارس احیاءشود

تهران ( پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه11–عنوان کرد شوق و حماسه آموختن باید دوباره احیاء شود و دانش‌آموزان و معلمان با انرژی و نشاط بیش از پیش سر کلاس درس حاضر شوند.

کد مطلب: ۱۲۱۵۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
در بازگشایی امسال مدارس، باید شوق و حماسه آموختن در مدارس احیاءشود

غلامعلی عنایت مهر؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 11 در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی در راستای پروژه مهر گفت: حوزه پرورشی با همکاری کارشناسی های مختلف اقدامات خوبی در زمینه پروژه مهر و بازگشایی مدارس انجام داده است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و تأثیر آن بر نوع فعالیت مدارس گفت: قبل از کرونا و در شرایط آموزش حضوری شور و اشتیاق زیادی بین دانش آموزان در ابتدای بازگشایی مدارس وجود داشت و با حضور دانش آموزان در مدارس، روح و حیات تازه ای در مدارس ایجاد می شد. با وجود مجازی شدن آموزش و پرورش در دوره کرونا، حوزه پرورشی و تربیت بدنی تلاش خود را در راستای بازگشایی باشکوه مدارس به کار برده است، زیرا اعتقاد ما براین است که شوق و حماسه آموختن باید دوباره احیاء شود و دانش آموزان و معلمان با انرژی و نشاط بیش از پیش سر کلاس درس حاضر شوند.
عنایت مهر افزود: طی بررسی های میدانی از وضعیت مدارس منطقه، آمادگی کامل برای بازگشایی حضوری مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی وجود دارد.

وی به اقدامات انجام شده در خصوص بازگشایی مدارس و پروژه مهر اشاره کرد و گفت: تعمیر و تجهیز فضاهای پرورشی و تربیت بدنی اعم از اردوگاه، کانون، دارالقرآن و فضاهای ورزشی، کمک سرانه بهداشتی برای رعایت پروتکل های بهداشتی از اولویت های پروژه مهر امسال بوده است.

وی افزود: هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم، نظارت بر پایگاه های سنجش نوآموزان ابتدایی، اجرای واکسیناسیون فرهنگیان، تهیه ماسک و الکل و مواد ضدعفونی کننده برای مدارس، انجام تست پی سی آر برای همکاران اداری و مدیران مدارس از جمله اقداماتی است که برای بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است.
عنایت مهر با اشاره به اهمیت نیروی انسانی متخصص در حوزه پرورشی و تربیت بدنی بیان کرد: در زمینه ساماندهی نیروی انسانی اقدامات خوبی انجام شده و با وجود کمبود نیروی انسانی متخصص در این حوزه، تلاش کردیم حداکثر استفاده از ظرفیت نیروهای موجود را داشته باشیم.
عنایت مهر در پایان با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با ایام اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس گفت: شعار بازگشایی مدارس در منطقه، مهر حسینی با شوق و حماسه آموختن است و با استعانت از امام حسین علیه السلام و ارواح طیبه شهدای کربلا و شهدای کربلای ایران، سال تحصیلی جدید را به امید ریشه کنی هر چه سریع تر بیماری کرونا آغاز خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار