همدلی با مدافعان سلامت؛

جشن نفس با حضور خیرین سلامت برگزار شد

کرج (پانا)- به همت مرکز نیکوکاری قلب سلیم در دانشگاه علوم پزشکی البرز و مرکز نیکوکاری امیرالمومنین شهر گرمدره مراسمی با حضور خیرین سلامت این شهر در محل دانشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن نفس با حضور خیرین سلامت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مراسم تجلیل و تکریم خیرین شهر گرمدره با حضور مسئولین مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت، مرکز نیکوکاری قلب سلیم در دانشگاه و مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع) گرمدره، معاونت بهداشتی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در محل سالن اجتماعات دانشگاه با هدف قدردانی از خیرین محترمی که در جشن نفس ویژه کمک به بیماران کرونایی منشا خیر و اثر بوده اند، برگزار شد.

سعید محمدی، معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه در این مراسم ضمن تاکید به نقش و اهمیت جایگاه خیرین به ویژه در حوزه سلامت،گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خیرین به راه های مختلف به همدلی و کمک به مدافعان سلامت پرداخته اند و حضور این عزیزان باعث قوت قلب و تلاش مضاعف کادر بهداشتی و درمانی در دوران مبارزه با این بیماری شده است.

وی ادامه داد: افراد خیری که در راه سلامت قدم می گذارند بی شک در یکی از برگزیده ترین راه های خدمت به خلق خدا که اجر معنوی بسیاری هم دارد گام برمی دارند و بی شک اثرات عمل خیر در این حوزه که جان هم وطنان را نجات می دهد تا مادام نزد خداوند می ماند و از اجر الهی بهره مند خواهند شد.

در ادامه حمید میرشمسی، معاون سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه گفت: در این روزهای سخت مبارزه و شرایطی که تیم های سلامت با تعداد بالای بیماران مبتلا به کرونا مواجه هستند کمک خیرین نقش مهمی در مبارزه و کنترل این بیماری و همچنین نجات جان هم وطنان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: خیرین شهر گرمدره نشان دادند که با کمک و خدمات خیرخواهانه چه تاثیر بسزایی در همدلی با مدافعان سلامت و خدمت به بیماران کرونایی را دارند.

میر شمسی افزود: عمل خداپسندانه خیرین به هر مقدار که باشد، تاثیر عمیقی بر مبارزه کادر بهداشت و درمان با بیماری کرونا را دارد و در این روزهایی که خانواده بزرگ سلامت به شدت درگیر مبارزه با این ویروس منحوس هستند، کمک های خیرخواهانه خیرین موجب دلگرمی و توان مضاعف شده و توسعه تجهیزات در مراکز بهداشتی و درمانی را به همراه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار