فاز اول آبرسانی نمین و عنبران به بهره‌برداری رسید

اردبیل(پانا) - طی آئینی با حضور استاندار اردبیل و نمایندگان شهرستان‌های اردبیل، نیر، سرعین و نمین در مجلس شورای اسلامی فاز اول آبرسانی نمین و عنبران به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۱۱۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
فاز اول آبرسانی نمین و عنبران به بهره‌برداری رسید

به گزارش استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو ،استاندار اردبیل در این آیین گفت: تامین آب از حیاتی ترین خواسته های به حق مردم شهرستان نمین است و با بهره برداری از فاز اول آبرسانی می توان خیلی از مشکلات در حوزه توسعه گردشگری و کشاورزی و صنعت منطقه را حل کرد.

او با بیان اینکه توسعه بدون ایجاد زیرساخت ها امکان پذیر نیست، بیان کرد: منطقه نمین از مناطق مستعد و توانمند در حوزه صنعت و گردشگری است و وجود کارخانجات بزرگی در حوزه شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی افق روشنی پیش روی توسعه شهرستان نمین قرار داده است.

استاندار اردبیل خبر داد: در صورت ایجاد زیرساخت های لازم پیش بینی می شود در دو سه سال آینده مسئله بیکاری در شهرستان نمین ریشه کن شود و از طرفی وجود مناطق اکوتوریستی و آب و هوای مناسب سبب شده سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این منطقه استقبال کنند که شاهد توسعه مناطق شهری و روستای نمین در آینده خواهیم شد.

بهنام جو با بیان اینکه۴۲میلیارد تومان اعتبار برای فاز اول طرح آبرسانی شهر نمین و عنبران صرف شده است، عنوان کرد: تلاش می شود کار احداث و تکمیل فاز دوم تا دهه فجر به اتمام برسد و فار دوم آن نیز سال آینده آغاز به کار کرده و به بهره برداری برسد.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به مدیریت خوب مسوولان شهرستان نمین در کنترل شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: خوشبختانه این شهرستان از لحاظ وضیعت کرونایی سیر نزولی پیدا کرده است و امید می رود بزودی تمامی شهرهای استان شاهد کاهش بیماران مبتلا به ویروس کرونا باشد.

نماینده عالی دولت در استان گفت:با پیگیری های نمایندگان و مدیریت آب منطقه ای مبلغ۳۶ میلیارد تومان تامین می شود تا فاز دوم این مجموعه تا دهه فجر ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد و روستاهای حومه شهر نمین و عنبران از آب پایدار سالم شرب برخوردار شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار