آغاز تزریق مرحله دوم واکسن فرهنگیان در گیلان

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان در 25 پایگاه آموزش و پرورش تا 24 شهریور ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۱۱۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز تزریق مرحله دوم واکسن فرهنگیان در گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اشاره به آغاز واکسیناسیون فرهنگیان از روز گذشته، اظهار کرد: در این مرحله نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و در زمان مقرر فرهنگیان واکسینه می شوند.

وی با بیان واکسیناسیون 80 درصد فرهنگیان در پایگاه‌های آموزش و پرورش اظهار کرد: افرادی که مرحله اول واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند می توانند با ارائه نامه به مراکز بهداشت محل کار همزمان با تزریق دز دوم نسبت واکسیناسیون اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به فرایند واکسیناسیون معلمان غیررسمی گروه‌های مختلف همگام با معلمان رسمی خاطرنشان ‌کرد: در این مرحله نیز مانند دور اول معلمان مدارس غیردولتی و معلمان غیر رسمی طبق برنامه‌ریزی‌های مدون انجام خواهد شد.

رحمتی با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در فرآیند تزریق واکسن خاطرنشان کرد: در این راستا هماهنگی های لازم با مراکز بهداشت مناطق انجام شده و تاکنون واکسیناسیون فرهنگیان در فضایی ایمن انجام شده است.

وی با بیان تنوع تزریق واکسن کرونا اظهار کرد: از فرهنگیان فرهیخته دعوت می‌کنم که در اسرع وقت مراجعه کرده و برای تزریق واکسن اقدام کنند تا علاوه بر حفظ سلامتی، مقدماتی برای سالم سازی فضای آموزشی و بازگشایی مدارس باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار