در دیدار رئیس هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی با مالک باشگاه ماشین‌سازی عنوان شد:

همکاری دوجانبه هیأت فوتبال و باشگاه ماشین‌سازی تبریز برای حضور این تیم در لیگ آتی

تبریز (پانا) - رئیس هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی با حضور در باشگاه ماشین‌سازی با مالک، مدیرعامل و مسئولان این باشگاه دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
همکاری دوجانبه هیأت فوتبال و باشگاه ماشین‌سازی تبریز برای حضور این تیم در لیگ آتی

جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی با حضور در دفتر باشگاه، با یونس قربانی، مدیرعامل و مسئولان باشگاه ماشین سازی دیدار و پای صحبت هایشان نشست.

هم فکری و همکاری های دوجانبه فی مابین برای حل مشکلات باشگاه قدیمی و پرهوادار ماشین سازی و همچنین مهیا کردن شرایط مناسب برای حضور ماشین سازی در فصل آتی مسابقات لیگ یکی از مباحث مهم این جلسه بود.

در این جلسه جواد ششگلانی، ضمن بیان مطالبی در خصوص باشگاهداری بخش خصوصی با تقدیر از مسئولان فعلی باشگاه بابت عهده‌دار شدن قدیمی ترین تیم شمال‌غرب کشور از آمادگی همه جانبه این هیات برای کمک به سبز‌پوشان خبر داد.

یونس قربانی مدیرعامل باشگاه نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت باشگاه و با ذکر اینکه این باشگاه بزرگ و قدیمی فاقد هرگونه امکانات اولیه بوده و دارای کمبود های اساسی در زیرساخت ها اعم از زمین تمرین، سالن و... می باشد، از آمادگی مسئولان باشگاه برای سرمایه گذاری و احداث یک مجموعه ورزشی در شأن باشگاه ماشین سازی سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار