مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ساماندهی نیروی انسانی مناطق ۷ و ۱۳:

انتقال شور و هیجان بازگشایی مدارس به دانش‌آموزان

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش تهران، بر ساماندهی معاونین مدارس قبل از نیروهای آموزشی و استفاده از تمام ظرفیت ها در خصوص ساماندهی نیروی انسانی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
انتقال شور و هیجان بازگشایی مدارس به دانش‌آموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه ساماندهی نیروی انسانی ۱۴۰۰ مناطق ۱۳ و ۷ با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و اعضای شورای معاونین شهر تهران، سید محمد هادی حسینی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ و نادیا دواری؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۷ برگزار شد.

در ابتدای این جلسات که به صورت مجازی برگزار شد گزارشی از اقدامات انجام گرفته و همچنین طرح ها و برنامه ها در این مناطق ارائه شد.

در ادامه، عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تشکر از فعالیت های انجام گرفته شده بر توافق صورت گرفته شده در خصوص آمار و ارقام ورودی ها؛ کلاس ها و دانش آموزان، نسبت به ارائه آمار دقیق تصریح کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر ساماندهی معاونین مدارس قبل از نیروهای آموزشی و استفاده از تمام ظرفیت ها در خصوص ساماندهی نیروی انسانی اظهار کرد: در بحث پروژه مهر در خصوص انتقال شور و هیجان بازگشایی مدارس به دانش آموزان با تمام توان اقدام کنید.

همچنین در این نشست وضعیت نیروهای موظف، حق التدریس، استمرار خدمت و باز نشستگان و وضعیت نیروهای خروجی و ورودی به مناطق ۱۳ و ۷ مورد ارزیابی قرار گرفت. و در انتها فولادوند از زحمات مدیریت و همکاران فرهنگی در راستای ساماندهی و پروژه مهر تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار