مدیر آموزش و پرورش بویراحمد:

۳۷ مدرسه شهرستان بویراحمد استیجاری است

یاسوج (پانا) -مدیر آموزش و پرورش بویراحمد عنوان کرد این شهرستان با مشکل انفجار جمعیت دانش آموزی در هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم مواجه است و ۳۷ مدرسه آن با حدود ۲۳۰ کلاس درس در هر سه مقطع تحصیلی استیجاری است.

کد مطلب: ۱۲۰۴۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۳۷ مدرسه شهرستان بویراحمد استیجاری است

کورش دلشاد در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: یکی از دلایل بروز این مشکل مهاجرت سالانه بین سه تا پنج هزار دانش آموز از تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان بویراحمد از جمله حاشیه شهر یاسوج است.

وی افزود: تعداد دانش آموزان پسر و دختر هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم بویراحمد بیش از ۶۰ هزار نفر و تعداد مدارس این شهرستان نیز افزون بر ۵۵۰ مورد است.

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد بیان کرد: قرار است که سال تحصیلی جدید کلاس های درس در کشور و این استان با وجود شرایط کرونایی به طور حضوری برگزار شود.

دلشاد عنوان کرد: احتمال دارد که دانش آموزان شهرستان بویراحمد در سال تحصیلی جدید با مشکل کمبود فضای آموزشی و تراکم بیش از ۴۰ نفر در هر کلاس درس مواجه شوند.

وی ابراز کرد: بمنظور رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در بویراحمد باید تا قبل از مهرماه امسال چند کلاس درس در این شهرستان افتتاح یا تعدادی کانکس برای دانش آموزان آن خریداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار