معاون آموزش متوسطه استان زنجان اعلام کرد:

ایجاد هماهنگی بین‌بخشی و بسیج تمامی امکانات برای بازگشایی مطلوب‌ مدارس

زنجان (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد هماهنگی بین‌بخشی و بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای بازگشایی مطلوب‌تر مدارس در حال انجام است تا امسال مدارس بازگشایی شوند.

کد مطلب: ۱۲۰۰۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد هماهنگی بین‌بخشی و بسیج تمامی امکانات برای بازگشایی مطلوب‌ مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جلسه قطبی روسا، معاونان و کارشناسان مناطق ابهر، خرمدره، سلطانیه و طارم باحضور داود بهرامی معاون آموزش متوسطه، در محل سالن اجتماعات شهید ابراهیم کردلو شهرستان خرمدره برگزار شد.

بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل استان زنجان ضمن تاکید بر ایجاد هماهنگی بین بخشی و بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در راستای بازگشایی هر چه مطلوبتر مدارس و ارتقاء سطح آمادگی مناطق برای استقبال از سال تحصیلی جدید گفت: ایجاد شرایط مساعد و تمرکز بر تقویت نقاط قوت و رفع نقاط قابل بهبود عملکرد شوراهای پروژه مهر در سطح مناطق یکی از مهمترین اهداف و اولویت های روسای آموزش و پرورش مناطق است.

معاون آموزش متوسطه اداره استان در ادامه با اشاره به اهمیت نقش کارگروه های پروژه مهر افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال گذشته و آموزش غیرحضوری مدارس، امسال باید تمامی شرایط و امکانات را برای آماده سازی فضای کالبدی واحدهای آموزشی برای بازگشایی باشکوه مدارس در صورت آموزش حضوری فراهم آورد که از این میان کارگروه های جذب و پوشش تحصیلی و تعمیر و تجهیز در میان کارگروه های 9 گانه از اولویت بالاتری برخوردارند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین در ادامه با اشاره به هدایت تحصیلی دانش آموزان خاطرنشان کرد: هدایت تحصیلی یکی از مهمترین فرآیندهای اجرایی در آموزش و پرورش است که باتوجه به اهداف توزیع متوازن بین شاخه ای و تحقق شاخص های کمی باید با دقت اجرا شود.

در ادامه جلسه اخوان، رئیس اداره آموزش‌های فنی و کاردانش، روسای مناطق و معاونین آموزشی قطب با ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته نسبت به تشریح مسائل و موضوعات پیرامون پروژه مهر و توسعه متوازن بین شاخه ای و ثبت نام دانش آموزان و...پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار