برگزاری آزمون مصاحبه جهت انتصاب مدیران مدارس در آموزش و پرورش رباط کریم

رباط‌کریم (پانا)-انجام فرایند مصاحبه انتخاب و انتصاب مدیران آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم در اتاق شورای آموزش و پرورش منطقه درحال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۹۶۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون مصاحبه جهت انتصاب مدیران مدارس در آموزش و پرورش رباط کریم

رحمت اله شریفی مدیر آموزش و پرورش رباط کریم در سخنانی گفت: بخشنامه وزارتی انتخاب و انتصاب مدیران در بهمن ماه 99 به مناطق ارسال شد که رویا کریمی مسئول عملکرد ارزیابی این اداره به عنوان رابط کارگروه این برنامه انتخاب شد و دستورالعملی تنظیم و به مدارس ارسال شد و 109 نفر از همکاران اعلام آمادگی کردند. پس از ابلاغ اعضای کارگروه جلسه‌ای جهت برنامه‌ریزی فرآیند در اتاق شورای اداره برگزار شد و سپس خرداد ماه 1400 آزمونی بصورت مجازی و آنلاین برگزارشد که 59 نفر شرکت کننده داشت و از این میان 38 نفر حد نصاب لازم را جهت مصاحبه بدست آوردند.

شریفی بیان کرد: همچنین در جلسه دیگر در اتاق شورا با اعضای کارگروه مصاحبه کننده تشکیل شد تا نحوه مصاحبه و دیگر مطالب مرتبط مورد ارزیابی قرار گیرد و به لطف خدا مصاحبه همکاران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. نتیجه نهایی این فرآیند پس از استعلام از واحدهای مربوطه تا تاریخ 15 تیرماه اعلام می‌شود . ما با عنایت خداوند سعی خواهیم کرد نیروهای کارآمد برای مدارس درنظر بگیریم تا قدم اول جهت تحول در آموزش وپرورش را که انتخاب نیروی انسانی کار آمد هست، برداشته باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار