پیام تسلیت رخشانی‌مهر در پی سانحه اتوبوس حامل خبرنگاران

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با صدور پیامی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی را که منجر به درگذشت دو تن از خبرنگاران جوان کشورمان شد تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۵۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رخشانی‌مهر در پی سانحه اتوبوس حامل خبرنگاران

به گزارش پایگاه اطلاع ‌سانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر درپی وقوع سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

"انا لله و اناالیه راجعون"

باکمال تاسف درگذشت جانسوز دوتن از خبرنگاران جوان کشورمان سرکار خانم ها "مهشاد کریمی" خبرنگار حوزه اجتماعی و محیط زیست خبرگزاری ایسنا و "ریحانه یاسینی" خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ایرنا در سانحه اتوبوس حامل خبرنگاران موجب تاثر و تالم اینجانب شد.

آنان که سال‌ها درجهت تنویر افکار عمومی و پاسداشت اهمیت محیط زیست و مسائل اجتماعی کوشیدند و قلم فرسایی کرده و در این مسیر نیز جان خود را از دست دادند.

این واقعه ناگوار را به خانواده این عزیزان و جامعه رسانه ای کشور تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای این دو عزیز از دست رفته غفران و رحمت واسعه و برای خانواده و بازماندگان صبر جمیل و برای مجروحین و حادثه دیدگان سلامت و بهبودی مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار