ورزشکار گیلانی قهرمان مسابقات قایقرانی بادبانی کشور شد

رشت(پانا) - سینا آرش ورزشکار گیلانی مقام قهرمانی مسابقات قایقرانی بادبانی کشور را به خود اختصاص داد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ورزشکار گیلانی قهرمان مسابقات قایقرانی بادبانی کشور شد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: در رقابت‌های قایقرانی بادبانی رشته ویندسرف قهرمانی کشور با عنوان جام دلفین‌های کاسپین در شهرستان محمود آباد مازندران، در بخش مردان، سینا آرش از گیلان به مقام قهرمانی رسید.

مرتضی ورزلدوست افزود: در این دوره از رقابت‌ها، زبده ترین ورزشکاران این رشته در ۲ بخش بانوان و آقایان از استان‌ های مازندران، گیلان، کرمانشاه و هرمزگان در رشته ویند سرفینگ کلاس تکنو ۲۹۳ با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات که به صورت رفت و برگشت در مسافت ۲ کیلومتر برگزار شد، سینا آرش ورزشکار ارزنده استان گیلان با شایستگی در این دوره از رقابت ها به عنوان قهرمانی دست یافت تا مدال طلای این بخش به گیلان تعلق گیرد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: گیلان همواره یکی از قطب های برتر رشته قایقرانی در کشور محسوب می شود و همواره ورزشکاران و مربیان این استان در تیم های ملی قایقرانی حضور چشمگیر و موثری دارند و هم اینک نیز، علی آقامیرزایی و نازنین ملایی از استان گیلان جواز حضور در رقابت های قایقرانی المپیک توکیو را کسب کرده اند.

رشته قایق بادبانی تکنو ۲۹۳ یکی از کلاسهای رسمی فدراسیون جهانی می باشد و به عنوان کلاس بازی های المپیک جوانان انتخاب شده که تکنو ۲۹۳ به طور معمول به عنوان مرحله پیش از کلاس المپیک استفاده می شود و همچنین رشته ویندسرفینگ از ۱۹۸۴ در بخش مردان و از ۱۹۹۲ در بخش زنان در المپیک حضور داشته که المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، آخرین حضور کلاس این رشته قایقرانی در مسابقات المپیک خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار