تجلیل‌ از برگزیدگان قرآنی کاشمر‌‏

کاشمر(پانا)- مراسم تجلیل از برگزیدگان قرآنی با حضور مدیر آموزش و پرورش و در زیارتگاه شهید مدرس کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل‌ از برگزیدگان قرآنی کاشمر‌‏

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر ضمن تقدیر و تشکر از حضور نخبه های قرآنی گفت: کسانی که با قرآن مانوس‌ بشوند موفق تر می شوند زیرا قرآن تاثیر بسزایی‌ در سلامت زندگی دارد و خانواده ها باید افتخار کنند به فرزندان قرآنی و دانش آموزان هم باید افتخار بکنند‌ که در راه قرآن گام‌ برمی دارند‌.

محمدنیا‌ کارشناس اقامه نمازنیز با گزارشی از وضیت قرآنی کاشمر گفت: سی و نهمین‌ دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز در مرحله شهرستان برگزار شد و با توجه به شرایط کرونا،۱۴۰۰ دانش آموز در مقطع متوسطه اول و دوم برادران و خواهران و با سهمیه ۵۸ نفر از بین نفرات برتر ۱۱۵ دانش آموز به مرحله استان معرفی شدند و در مرحله استانی‌ ۳۵ دانش آموز حائز رتبه ممتاز‌ و عالی شدند.

وی افزود: از بین دانش آموزانی که حائز رتبه‌ ممتاز و عالی شدند ،۱۳ دانش آموز از شهرستان کاشمر بود که ۷ نفر آنها پسر و ۶ نفر آنها دختر بودند که به فینال استان راه یافتند.

محمد یعقوبی مدیر مجتمع ‏فرهنگی شهید آیت الله مدرس ( ره) ضمن دعوت از دانش آموزان قرآنی در قرارگاه زیارتگاه شهید مدرس (ره) گفت: شرکت شما در برنامه های این قرارگاه فرصتی برای پیشرفت بیشتر شما خواهد بود. در پایان از برگزیدگان قرآنی تقدیر به عمل آمد.

الهه اکبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار