محدودیت تردد شبانه درون شهری در سیستان و بلوچستان اعمال می‌شود

زاهدان (پانا) - رییس پلیس راهور سیستان ‌و بلوچستان گفت با توجه به شرایط جدید کرونایی در استان و وضعیت قرمز طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد در سطح معابر شهری تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت تردد شبانه درون شهری در سیستان و بلوچستان اعمال می‌شود

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی نام‌درست با بیان اینکه مبلغ جریمه ۲۰۰ هزار تومان برای خودروهای متخلف اعمال خواهد شد اظهار کرد: به منظور کنترل عبور و مرور در سطح معابر شهری و اعمال محدودیت‌های منع تردد از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد تمام نیروهای مرتبط با مجموعه پلیس راهوار در نقاط گوناگون شهر مستقر هستند.

وی افزود: مردم از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند و کارمندان، پزشکان و پرستارانی که مجبورند به صورت شیفتی در ساعت منع تردد، عبورو مرور داشته باشند در صورت صدور دستور ایست از سوی پلیس باید توقف کرده و مدارک لازم را ارائه دهند تا جریمه نشوند و به صرف داشتن مجوز، از دستور پلیس تخطی نکنند.

رییس پلیس راهور سیستان ‌و بلوچستان با قدردانی از شهروندانی که قوانین و مقررات را به‌خوبی رعایت می‌کنند، به تمامی هم استانی‌های عزیز توصیه کرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقررات رفت‌وآمد به کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور سیستان‌ و بلوچستان همگام با حافظان سلامت به منظور کاهش انتقال ویروس کرونا با تمام توان در خدمت گروه حفظ سلامت جامعه است خاطرنشان کرد: خودروهایی که از ساعت ۲۲ شب تا سه صبح در سطح معابر شهر تردد ‌کنند توسط دوربین‌ها رصد و ثبت می‌شوند از شهروندان عزیز انتظار است بطور جدی مقررات را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار