انتخابات گیلان در فضای امن و قانونمند در حال برگزاری است

رشت ( پانا) - استاندار گیلان گفت انتخابات در این استان در فضای امن، سالم ، قانونمند و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شده و روند انتخابات ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات گیلان در فضای امن و قانونمند در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، ارسلان زارع شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان گیلان در استانداری اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و تمهیدات انجام گرفته سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه اشرفیه از ساعت هفت صبح امروز آغاز شده و اکنون هم ادامه دارد.

وی افزود: انتخابات در همه شعب اخذ رای در سراسر گیلان اعم از شهر و روستا با تلاش های صورت گرفته با حضور آگاه مردم در حال برگزاری است و بر اساس گزارش فرمانداران از مناطق مختلف استان به اینجانب و بازدیدهای انجام شده روند اجرایی اخذ رای خوب است.

استاندار گیلان با بیان اینکه برگزاری انتخابات در فضای امن، سالم، قانونمند و با رعایت پروتکل های بهداشتی برای ما مهم بود، اضافه کرد: پیش از تعداد پیش بینی شده واجدین شرایط رای در استان، تعرفه توزیع شده و اگر چنانچه همه واجدین شرایط در این انتخابات شرکت کنند حتی حدود ۲۰ درصد بیشتر تعرفه پیش بینی شده و به نحو شایسته در شهرستان ها و بخش های مختلف گیلان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش ها در شعب سراسر گیلان به ویژه در شهرها مراجعه کنندگان زیادی داریم خاطر نشان کرد: تجربه های انتخابات گذشته در این استان نشان می دهد که مردم بیشتر بعد از نماز مغرب و عشاء پای صندوق های اخذ رای حضور می یابند لذا از مردم می خواهیم که هر چه زودتر برای رای دادن اقدام کنند.

وی ضمن قدردانی از بینش و آگاهی مردم استان گیلان و حضور آنان در شعب اخذ رای اظهار کرد: مردم برآورد دشمنان و سیاهنمایی آنان و توطئه هایی که مردم در این انتخابات مشارکت حداقلی خواهند داشت، را خنثی و نقش بر آب کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان درباره میزان مشارکت مردم خاطر نشان کرد: نتیجه نهایی بعدا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار