حضوری به وسعت ایران در «ایران جان»

تهران (پانا) - شبکه «شما» ویژه برنامه ایران جان را همزمان با 28 خرداد و طی ارتباط مستقیم با همه مراکز استانی روی آنتن می‌برد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضوری به وسعت ایران در «ایران جان»

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان ها؛ 28 خرداد امسال روزی است برای تجدید پیمان دوباره مردم ایران با آرمان‌های بلند امام و انقلاب و لبیک به مطالبه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مبنی بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی؛ در این روز قرار است مدیریت اجرایی کشور و مدیریت شهری و روستایی برای چهار سال انتخاب شود و در رقابت بین اندیشه‌ها و ایده‌ها، آن کس و آن فکر که اصلح است بر سر کار قرار گیرد.
شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی سراسری و استانی، این رویداد مهم و تاثیرگذار را با تولید برنامه‌های مختلف و گزارش‌های میدانی به تصویر می‌کشند و در این بین شبکه شما هم قرار است ویژه برنامه «ایران جان» را روی آنتن ببرد.
این برنامه از لحظه نخست و آغازین شروع فرآیند رأی‌گیری یعنی 7 صبح روز جمعه 28 خرداد شروع می‌شود و تا حوالی ساعت 22 ادامه خواهد داشت.
«ایران جان» شامل اجرا و گفت‌وگوهای استودویی در تهران و ارتباط با مراکز استانی صدا و سیما و پوشش لحظه‌ای حضور مردم پای صندوق‌های رأی است؛ بر این اساس ارتباط نخست با مرکز آبادان و از ساعت 7 برقرار می‌شود و این روند در قالب زمان‌بندی صورت گرفته به صورت ارتباط‌ های 10 دقیقه‌ای با دیگر مراکز ادامه می‌یابد.
گفت‌وگو با چهره‌های شاخص استان‌ها، مردمی که پای صندوق‌های رأی در اقصی نقاط کشور حاضر شده‌اند، سرودها و نماهنگ‌های ملی و میهنی، موسیقی فولکلور و بومی همراه با تصاویری از چهارگوشه ایران زمین و نمایش حضور باشکوه مردم برای مشارکت در تعیین مدیریت اجرایی کشور و شهرها و روستاهای مختلف، بخش‌های مختلف این برنامه و ارتباط با مراکز را تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار