فرماندار گلوگاه: ۵۳ شعبه اخذ رأی در شهرستان گلوگاه وجود دارد

گلوگاه ( پانا) - فرماندار شهرستان گلوگاه در نشست هماهنگی هئیت های اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و میان دوره ای مجلس خبرگان گفت: این دوره با توجه به شیوع ویروس کرونا، تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان افزایش یافته و تعداد ۵۳ شعبه اخذ رأی وجود دارد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار گلوگاه: ۵۳ شعبه اخذ رأی در شهرستان گلوگاه وجود دارد

فریدون کلبادی گفت: انتخابات جلوه گاه مشارکت مردم است و بر اساس بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، یکی از عرصه های مهم تحقق مشارکت سیاسی، انتخابات است.
کلبادی گفت: در هر یک از شعب انتخاباتی به طور میانگین ۲۵ نفر از نمایندگان فرماندار، بخشداران، نیروهای امنیتی و انتظامی، هیئت های اجرایی و نظارت دست اندرکار انتخابات هستند.
کلبادی افزود: در این دوره برای اشراف بیش تر هیئت های اجرایی و نظارت، کتابچه آموزشی و فیلم های آموزشی در اختیار اعضای هیئت ها قرار داده شده است.
وی با تأکید بر اهمیت حفاظت از آرای مردم خطاب به حاضران جمع گفت: رأی مردم حق الناس و امانت است و نباید به خاطر دنیای مردم، دین و آخرت خود را تباه کنید.
کلبادی گفت: رعایت موارد ‌و دستورالعمل های بهداشتی کرونا بر دست اندرکاران انتخابات واجب است و اهمال در این موضوع از کسی پذیرفته نیست.
وی گفت: دقت در اجرای فرآیند رأی گیری در ساعات پایانی شب و حساسیت در شمارش آرا از مهم ترین نکاتی است که مصداق حق الناس بودن رأی مردم است.
مسئول هیأت نظارت بر عملکرد انتخابات نیز در این همایش گفت: ۲۳۰ ناظر هیئت نظارت بر اجرای انتخابات در سطح شهرستان نظارت می کنند.
علی اصغر محمودیان گفت: در این دوره، برای اعضای نظارت بر انتخابات آزمون مجازی برگزار شد که صددرصد افراد در این آزمون پذیرفته شدند.
محمودیان گفت: مسئولان هیات نظارت صندوق ها در ابتدای فرآیند رأی گیری، کارت ها و ابلاغ های اعضای اجرایی و نظارت را بررسی کنند و از ورود افراد بدون ابلاغ جلوگیری شود.
وی گفت: جهت هماهنگی بیشتر در اجرای فرآیند انتخابات، نیروهای نظارت با نیروهای اجرایی نهایت همکاری را داشته باشند.
وی افزود: دست اندرکاران انتخابات برای آسایش حال بیماران و سالمندان حتما مکانی را جهت نشستن و استراحت آنان اختصاص دهند.
محمودیان گفت: اعضای هیات های نظارت در شعب اخذ رأی از تجمعات افراد در محل رأی گیری که ممنوع است جلوگیری کنند.
خبرنگار پانا: اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار