دعوت استاندار خوزستان از مردم برای حضور پرشور انتخاباتی

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان از مردم استان دعوت کرد در صحنه انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دعوت استاندار خوزستان از مردم برای حضور پرشور انتخاباتی

قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم به اطلاع مردم عزیز استان میرسانم که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی متکی بر رای مردم و همراه با مردم است و در تمام صحنه‌ها مردم اساس نظام را تشکیل دادند.

سلیمانی افزود: هم در پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران و هم در هشت سال دفاع مقدس تداوم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و حضور مردم در صحنه یک اصل بوده است و پشتوانه اصلی نظام محسوب می‌شد و خواهد شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: امام راحل عظیم‌الشأن (ره) اعتقاد قوی به نقش مردم در سرنوشت خودشان داشت به صورتی که دو روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر خلاف عرف معمول دنیا که اگر انقلابی می‌شد چندین سال طول میکشید تا مقدمات انتخابات برگزار شود امام دستور تشکیل مجلس خبرگان تدوین قانون اساسی را صادر فرمودند و ۱۲ فروردین سال ۵۸ با وجود اینکه خبرگان منتخبان مردم بودند و معمولا مصوبات مجلسی که منتخب مردم باشد قانونی خواهد بود اما باز امام دستور فرمودند که حتماً مصوبات به رای مردم گذاشته شود و رفراندم برگزار شود.

سلیمانی ادامه داد: پس از آن تقریبا هر یک سال و نیم یک انتخابات داشتیم و همیشه به رای مردم رجوع می کردیم و مردم هم پای انقلاب خودشان ایستادند و به شدت نظام خود را حفاظت و تقویت کردند؛ در مسائل نظام جمهوری اسلامی بالاخره قهر و آشتی هایی وجود داشت اما مردم هیچگاه با نظام و تمامیت ارضی خود قهر نکردند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: هر وقت مردم به میزان کم در صحنه حضور داشته باشند طمع دشمنان و استعمار زیاد می شود و مشکلات متعددی برای نظام و تمامیت ارضی کشور ایجاد می کند.

سلیمانی اظهار کرد: از مردم شریف، عزیز و انقلابی استان خوزستان دعوت می کنم با شور و شوق پای صندوق‌های رای آمده و کاندیدای مورد نظر خود را هم در ریاست جمهوری و هم در شوراها انتخاب نمایند و ما به عنوان مسئولین اجرایی و خدمتگزاران مردم تضمین میکنیم امنیت و سلامت انتخابات محقق شود چون رای مردم را حق الناس دانسته و دفاع از حق الناس را وظیفه خود می دانیم و انشالله همگی با شور و شوق و علاقه پای صندوق رای آمده و انتخابات پرشوری را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار