مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با صدور پیامی آحاد مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با صدور پیامی از مردم استان بویژه فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان و رای‌اولی‌ها برای حضور پر شور در انتخابات سرنوشت‌ساز 1400 دعوت به‌عمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با صدور پیامی آحاد مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد

متن پیام مهین منافی به شرح زیر است:

از مهم‌ترین مؤلفه‌های انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی فرهنگی، نقش و جایگاه مردم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان بوده است.

در این پیام آمده است: برگزاری انتخابات پرشور در طول چهار دهه نشان از اعتماد عمومی مردم به نظام بوده است، همچنین بنابر مبانی نظری و اندیشه‌ای رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، مراجعه به آراء مردم، بخشی مهم از فلسفه سیاسی اسلام، به شمار می‌رود.

وی در این پیام افزود: در چنین شرایطی تلاش در جهت خنثی کردن سم‌پاشی‌های بیگانگان و معاندان، وظیفه‌ای سیاسی و اجتماعی است که بر عهده گروه‌های مرجع فکری و اجتماعی است و یکی از گروه‌های مرجع تأثیرگذار و مورد وفاق آحاد جامعه ایران اسلامی، فرهنگیان هستند.

منافی گفت: در راستای پیشرفت روزافزون کشور انتظار می‌رود فرهنگیان فرهیخته استان، دو وظیفه سیاسی و اجتماعی خویش را ایفا نمایند و در جهت افزایش شور و نشاط سیاسی لازم و حضور فعال در فرایند مهم انتخابات تلاش کنند.

وی با باین اینکه در شرایط کنونی به‌ویژه پس از شهادت سردار سلیمانی، شرایطی ویژه برای وحدت‌آفرینی فراهم آمده است، ادامه داد: بی شک ملت بزرگ و شریف ایران، همواره در طول دوره های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی کردده و با هوشیاری و مقاومت خود توطئه های دشمنان را که خواهان تضعیف اقتدار کشور بوده و هستند از میان برده است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: این‌جانب از آحاد مختلف مردم فهیم بالاخص جامعه بزرگ فرهنگیان استان به عنوان پرچمداران تعلیم و تربیت و فرهنگ، اولیای محترم دانش آموزان محترم و رای اولی های عزیزی که برای اولین بار بلوغ سیاسی خود را به نمایش می گذارند دعوت می‌کنم ضمن حضور پرشور در انتخابات وظیفه مهم خویش را ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار