851 فرهنگی نیشابور در سال تحصیلی پیش رو بازنشست می شوند

نیشابور (پانا) - در جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور تعداد 851 متقاضی بازنشستگی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
851 فرهنگی نیشابور در سال تحصیلی پیش رو بازنشست می شوند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش، مبنای تصمیم گیری درست را نظر کارشناسی دانست و گفت: مهر ماه سال هزار و 400 مهرماه خاصی پیش رو است و باید برنامه های لازم برای مقابله به هرگونه بحرانی را داشته باشیم.

علیرضا کلیدری افزود: ما باید به گونه ای تصمیم سازی کنیم که دانش آموزان در ابتدایی مهرماه با کمترین دغدغه در کلاس های درس حاضر شوند. در این جلسه موضوع متقاضیان پیشکسوتی توافقی و استمرار در سال تحصیلی پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع در تشریح این موضوع گفت: از تعداد متقاضیان بازنشستگی، بیشترین آمار مربوط به دوره ابتدایی بوده که این حوزه نیاز مبرم به همکاری و استمرار همکاران را طلب می کند.

محمد ولی ایروانی خاطر نشان کرد: تعداد 66 نفر از این تعداد، متقاضی استمرار بوده، تعداد 693 نفر متقاضی بازنشستگی عادی، 82 نفر متقاضی بازنشستگی توافقی و تعداد 10 نفر نیز متقاضی بازنشستگی اجباری هستند.

وی ادامه داد: از کل منقاضیان 536 نفر تا دهم مهرماه برابر با بخشنامه استان به طور معمول بازنشسته خواهند شد و157 نفر نیز از 11 مهر تا 29 اسفند، مشمول بازنشستگی می شوند که در این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار