رضایت بازرسان سازمان اورژانس کشور از عملکرد اورژانس ۱۱۵ نیشابور

نیشابور (پانا)- بازرسان اورژانس کشور جهت بررسی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ نیشابور که جز پروژه بین الملی سرعت (GAP)در محورهای منتخب (محور جدید نیشابور-سبزوار) هستند بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
رضایت بازرسان سازمان اورژانس کشور از عملکرد اورژانس ۱۱۵ نیشابور

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، رئیس اداره تعالی خدمات بالینی سازمان اورژانس کشور گفت: هدف از این بازدید، ارتقاء، رفع نواقص و بررسی عملکرد پایگاه های منتخب است.
علی شریفان گفت: پروژه سرعت براساس شاخص گپ، میزان مرگ و میر برحسب شدت آسیب را تعیین و به عنوان مبنایی برای تصمیمات مدیریتی و گامی در جهت ارزیابی کیفیت ارائه خدمات فوریت های پزشکی و مراقبت های درمانی به مصدومین حوادث ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با رعایت و انجام دستورالعمل های پروژه بین المللی سرعت و افزایش ارتقای آن در سراسر کشور، در نهایت شاهد کاهش آمار تلفات و بهبود خدمات در حوادث ترافیکی خواهیم بود.
شریفان افزود: در ارزیابی که از پایگاه های منتخب نیشابور صورت گرفت شاهد بهبود عملکرد و افزایش ارتقای علمی و عملی کارکنان در تمام زمینه ها بودیم، همچنین اتحاد و همدلی بین کارکنان و مدیران افزایش پیدا کرده که ثمره این اتحاد و همدلی در نهایت باعث پیشرفت مراکز در تمام زمینه ها خواهد بود.
در پایان رئیس اداره تعالی خدمات بالینی اورژانس پیش بیمارستانی با اشاره به اینکه اورژانس ۱۱۵ نیشابور در سال های اخیر جذب خیرین عملکرد بسیار مطلوبی داشته تاکید کرد: پایگاه خیرساز مدافعان سلامت که در کیلومتر ۵۰ محور نیشابور سبزوار در کمتر از یک سال به بهره برداری رسیده جزء یکی از پایگاه های پروژه بین المللی سرعت است.

این بازدید در مورخ ۲۳ و ۲۴ خرداد از پایگاه های پروژه بین المللی سرعت، پایگاه خیرساز مدافعان سلامت(راسخی)، اتوبوس آمبولانس، مرکز ارتباطات، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی حکیم به عمل آمد که بازرسان از تمام واحدها ابراز رضایت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار