نشست ناظران استانی جشنواره نوجوان خوارزمی برگزار شد

تهران (پانا)- در راستای برگزاری شایسته مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی، جلسه ناظران استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در دبیرستان راضیه شکرایی شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست ناظران استانی جشنواره نوجوان خوارزمی برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،در این نشست بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تقدیر از حضور حاضرین با تشریح آئین نامه اجرایی ارسالی گفت: با توجه به شرایط کنونی و همه گیری بیماری کرونا و آئین نامه ارسالی وزارت متبوع برگزاری مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی از دوم تیر ماه 1400 به صورت کاملا مجازی و به صورت غیر حضوری در مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران برگزار می شود .

در ادامه احمدوند رئیس اداره دوره اول آموزش متوسطه، با اشاره به نقش بی‌بدیل ناظران در اجرای دقیق جشنواره تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جشنواره با نظارت کامل ناظران استانی که مدیریت اجرای این مسابقات را به عهده دارند پیگیری و اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: برگزاری این دوره از مسابقات از دوم تیرماه لغایت نهم تیرماه ، هر محور در یک روز به صورت مجزا در پایگاه مستقر در هر منطقه برگزار می‌شو و ناظران و داوران استانی نیز در پایگاه مستقر در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران کار دانش‌آموزان را داوری خواهند کرد.

او در ادامه مجموع دانش آموزان راه یافته به مرحله استانی را 231نفر اعلام کرد که از این تعداد 11 نفردر مجموع 6 محور به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار