معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک:

تابستان ۱۴۰۰ در دارالقرآن شهید ستاری منطقه قرچک

قرچک(پانا)_ جشنواره‌های تابستانی در واقع پنجره‌های امید هستند و همیشه علاوه بر کشف استعداد به خصوص در نوجوانان، باعث تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری آنها و استفاده درست آن‌ها از زمان نیز می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۱۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تابستان ۱۴۰۰ در دارالقرآن شهید ستاری منطقه قرچک

مهدی دهقانی معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک در‌باره طرح تابستانه و اوقات فراغت دانش‌آموزان قرچک برنامه‌های متعددی را عنوان کرد و در این خصوص تصریح کرد: کلاس‌های تابستانه در دارالقرآن شهید ستاری منطقه‌قرچک آغاز شده و در این کلاس‌ها کارهایی از قبیل آموزش قالی‌بافی، مدیحه‌سرایی، آموزش و تفسیر نهج‌البلاغه، حفظ تخصصی قرآن‌کریم و... انجام می‌شود که در کنار آموزش مفید، شادی و نشاط را در دانش‌آموزان به‌ وجود می‌آورد‌‌.
دهقانی در خصوص زمان این کلاس‌ها تصریح کرد: کلاس‌های تابستانی این دارالقرآن در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در ساعات ۸ الی ۱۲:۳۰ برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس۰۲۱۳۶۱۴۹۲۲۸ تماس بگیرند.
او در پایان افزود: این دارالقرآن در قرچک_ابتدای خیابان ولی‌آباد، قبل از مدرسه شهید داورزنی قرار دارد که هر ساله بسیاری از دانش‌آموزان قرچکی برای آموزش کارهای مذکور مراجعه می‌کنند.

خبرنگار: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار