در شهرستان قرچک:

اجرای طرح اوقات فراغت ۱۴۰۰ با محوریت هر دانش‌آموز، یک مهارت

قرچک(پانا) - طرح اوقات فراغت ۱۴۰۰ با عنوان هر دانش‌آموزیک مهارت در شبکه (شاد) و به صورت حضوری(محدود) با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی در آموزش و پرورش قرچک آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح اوقات فراغت ۱۴۰۰ با محوریت هر دانش‌آموز، یک مهارت

پرداختن به مقوله غنی سازی اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان با توجه به وضعیت و شرایط‌ موجود کشور به جهت شیوع کرونا ویروس و تاکید ستاد ملی پیشگیری از کرونا با توجه به پویش در‌خانه‌ بمانیم،از اهمیت‌ ویژه‌ای‌ برخوردار است.

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این رابطه افزود: در تابستان پیش‌رو با استناد به آیین‌نامه فعالیت‌های تابستان ضمن بهره‌مندی از امکانات و قابلیت‌های موجود شبکه شاد برنامه‌های شاد و متنوعی در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شده و در حال اجراست.

او گفت: مراکز دارالقرآن‌ها، کانون‌های فرهنگی، تربیتی، مجتمع‌ها و سالن‌های ورزشی، مدارس منتخب،اردوگاه‌های دانش‌آموزی، کانون‌های پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، پژوهش‌سراها، سازمان‌ دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، بسیج دانش‌آموزی، سازمان جوانان هلال‌احمر، و... پایگاه‌های تابستانی هستند که قطعا"دانش‌آموزان علاقمند در این شرایط از فضای‌مجازی قطعا می‌توانند تابستانی شاد و خاطره انگیزی را در پیش رو داشته باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه صولت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار