اجرای طرح احیای ساختمان سابق تکنولوژی آموزشی

تهران (پانا) - در راستای اقدامات تحولی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، ساختمان سابق تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش مستقر در کوچه سمنان احیا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح احیای ساختمان سابق تکنولوژی آموزشی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، حسن ملکی، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در این رابطه بیان داشت: این موقعیت مکانی که زمانی رونق فناورانه داشت امروز به سکوت و رکود مبتلا گشته است در حالی که در داخل اتاق ها و انبارهای آن گنجی از وسایل و ابزارهای قابل بهره برداری مقهور و مدفون است؛ این تعبیرات در خصوص ساختمان مزبور شاعرانه و احساسی نیست بلکه واقعیتی است که از طریق مشاهده متعهدانه معنا پیدا می کند.

وی ادامه داد: احتمالا با تفکر در پرسش های زیر بتوان شرایط تنفسی مناسب و ممد حیات برای این بیمار فراهم ساخت و به تقویت فناوری آموزشی در سازمان امید بست:

1- ابزار و وسایل متنوع و رها شده در اتاق ها و انبار چه وضع و وزنی دارند و در شرایط کنونی چه کاربردی می توانند داشته باشند؟

2- چه قسمت و تعدادی از آن ها کارآیی لازم در سازمان را ندارند و با رویکرد نگهداری مسئولانه از اموال چه مواجهه ای با آن ها باید به عمل آورد؟

3- برای آماده سازی کامل استودیوهای مستقر در آنجا چه اقداماتی باید انجام داد و در شرایط کنونی که برای آماده سازی کامل استودیوهای مستقر در آن جا چه اقداماتی باید انجام داد و در شرایط کنونی که سازمان به تولید و تدوین محتواهای گوناگون نیازمند است چه بهره برداری می توان به عمل آورد؟

4- اتاق های طبقات مختلف که در طی سال های گذشته مصدوم شده اند و فن کوئل های عریان مانند زخم های یک پیکر خودنمایی می کنند چگونه باید تعمیر و ترمیم شوند و محتملا چه تغییراتی در آن ها باید به عمل آورد؟

5- سیستم موتورخانه و لوله کشی ها به چه تعمیراتی نیاز دارند و همین طور از جهت نظافت کلی و تعمیرات لازم به لحاظ سرمایش و گرمایش، روشنایی، سرویس های بهداشتی، رنگ آمیزی، پرده ها، کابل کشی ها، اینترنت و غیره چگونه باید آماده سازی شوند؟

6- و خیلی موارد جزیی تری که هر کدام در جای خود مهم و موثر می توانند باشند .

پس از این که این مجموعه احیا شد می توانید در کارگروه مربوط پیشنهاد دهید که از این موجود که تجاربی خاموش و متراکم دارد چگونه می توان در مجموعه سازمان بهره برداری کرد.

بنابراین گزارش مطابق مذاکرات و جمع بندی هیات رئیسه مورخ 1400/3/17 به موجب ابلاغی مسئولیت احیای ساختمان کوچه سمنان که در طی سال ها کم توجهی به وضع نامناسب فیزیکی و تجهیزاتی رسیده است به سید سعید بدیعی واگذار شد که موظف است ابتدا با همفکری برادران علی محبی، علوی تبار، محمدی و باهو و افراد مرتبط با موضوع، طرح احیای این محتضر را تهیه و پس از تصویب در هیات رئیسه اجرا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار