برگزاری همایش ملی« نظام تربیت اَوان کودکی؛ چشم‌انداز، تجارب و استلزامات»

تهران (پانا) - همایش ملی علمی - تخصصی «نظام تربیت اَوان کودکی؛ چشم‌انداز، تجارب و استلزامات» اواخر تیرماه توسط پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۰۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش ملی« نظام تربیت اَوان کودکی؛ چشم‌انداز، تجارب و استلزامات»

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، همایش ملی علمی- تخصصی« نظام تربیت اَوان کودکی؛ چشم‌انداز، تجارب و استلزامات» توسط پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در اواخر تیرماه سال با حضور کارشناسان و متخصصین تعلیم و تربیت، مسئولان وزارت آموزش و پرورش و بخش های مختلف این وزارتخانه برگزار می شود.

حکمرانی دوره اوان کودکی: تجارب ملی و جهانی؛ مبانی نظری، اصول و اهداف تربیت و مراقبت اوان کودکی: دیدگاه های بومی و جهانی، نقد دیدگاه ها؛ برنامه های آموزشی و مراقبتی، محتواهای چاپی و دیجیتالی، اسباب بازی ها، الگوها و روش های مراقبتی و آموزشی؛ تربیت مربی و نیروی انسانی مورد نیاز؛ مکان، فضا و تجهیزات مناسب برای مراقبت و آموزش کودکان؛ عوامل سهیم و موثر: فضای مجازی، رسانه ها، خانواده؛ محورهای این همایش هستند.

بنابر این گزارش مهلت ارسال اصل مقالات به دبیرخانه همایش، تاریخ 1400/3/20 و زمان اعلام نتیجه بررسی اصل مقالات 1400/04/15 و زمان برگزاری همایش هفته پایانی تیرماه 1400 خواهد بود؛ از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود مقالات مربوطه را به آدرس پست الکترونیک همایش به نشانی rie@medu.ir ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار