جزییاتی از صدور کارت هوشمند برای اعضای خانه موسیقی

تهران (پانا) - خانه موسیقی ایران از تمامی اعضای خود خواست تا به منظور صدور کارت هوشمند عضویت اطلاعات را خود در سامانه جامع هنرمندان به روز رسانی کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جزییاتی از صدور کارت هوشمند برای اعضای خانه موسیقی

خانه موسیقی با انتشار اطلاعیه ای از اعضای این مجموعه صنفی خواسته تا برای برای صدور کارت هوشمند عضویت اطلاعات خود در سامانه جامع هنرمندان را به روز رسانی کنند.

با توجه به هوشمند شدن کارت های عضویت خانه موسیقی و همچنین ارائه خدمات این نهاد صنفی از جمله بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و هنرکارت که می بایست بر اساس اطلاعات به روز رسانی شده صورت پذیرد، تمامی هنرمندان عضو می توانند با مراجعه به سامانه جامع هنرمندان خانه موسیقی نسبت به تکمیل و به روزرسانی اطلاعاتشان اقدامات لازم را انجام دهند.

ثبت کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر، تاریخ تولد، محل تولد، وضعیت تاهل، آخرین مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی، وضعیت نظام وظیفه، آدرس محل سکونت، منطقه شهرداری، تلفن محل سکونت، آدرس محل کار، تاریخ اعتبار کارت عضویت، نام کانون تخصصی، نوع ساز، وضعیت بیمه، بارگذاری عکس و اطلاعات تکمیلی درباره رشته تخصصی موسیقی از جمله مواردی است که در این به روز رسانی باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار