تفاهم نامه مشترک برای احداث دارالقران در آذربایجان غربی امضا شد

ارومیه(پانا)- تفاهم نامه مشترک بین اداره کل آموزش و پرورش، سازمان نوسازی و مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی جهت احداث دارالقرآن امضا شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه مشترک برای احداث دارالقران در آذربایجان غربی امضا شد

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آیین امضای تفاهمنامه مشترک بین اداره کل آموزش و پرورش، سازمان نوسازی و مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی افزود: مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی،تقویت بنیه دینی و اعتقادی دانش آموزان و ارتقاء سطح کمی و کیفی توانایی خواندن و فهم قرآن راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 23 مرکز در سطح استان فعال است که برخی از این مراکز در فضاهای استیجاری و یا ضمیمه فعالیت می کنند.

منافی افزود: به منظور ارتقا جایگاه این مراکز و نیز استفاده حداکثری از امکانات آنها،راه اندازی دارالقرآن مرکزی استان و مناطق و نیز حمایت نرم افزاری از فعالیت های اثرگذار و ماندگار قرآن، عترت و نماز از ضروریات است.

وی ادامه داد: به منظور بسط و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و یادگیری قرآن و تقویت انس دانش آموزان و فرهنگیان با قرآن کریم و تاکید وزیر آموزش و پرورش در مورد توسعه کمی و کیفی مراکز دارالقرآن ها، این تفاهم نامه مابین مجمع خیرین مدرسه ساز استان که به منظور اختصار از آن به مجمع خیرین مدرسه ساز استان یاد می شود، اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان منعقد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار