مدیران موفق مدارس تجربیات خود را تبادل کنند

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت مدیران موفق مدارس در بحث ثبت‌نام و مدیریتی تجربیات خود را با سایر مدیران به اشتراک گذاشته و تبادل اطلاعات کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیران موفق مدارس تجربیات خود را تبادل کنند

مهین منافی در جلسه شورای معاونان که با حضور مناطق 24 گانه آموزشی استان برگزار شد ادامه داد: ثبت نام بی‌دغدغه موضوعی است که قابل پیگیری و نیازمند آگاه‌سازی است و اولیا باید موارد لازم را در ثبت نام که یکی از آنها نزدیکی به محل زندگی است با دقت رعایت کنند.

وی ادامه داد: توجه به فعالیت های مکمل و فوق برنامه ها و زمان و مکان و چگونگی اجرا هم باید توسط مدیران مدارس مورد بررسی قرار گیرد تا در این زمینه نیز سوالی باقی نماند و مبالغی اگر مازاد بود عودت داده شود.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: امسال اصلاح آیین‌نامه نیز داشتیم که با نشستهای مختلف نسبت به آگاه‌سازی خانواده باید در این زمینه اقدام شود.

منافی با بیان اینکه مدیریت ثبت نام در استان یک ضرورت است گفت: راهبری خوب ثبت نام و برقراری عدالت آموزشی یک امر مهم و ضروری در سال تحصیلی است.

مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی بیان کرد: طبق آخرین اطلاعات اخذ شده از سامانه ثبت نام در استان نسبت به مدت زمان مشابه پارسال افزایش نشان می دهد که این افزایش در مقطع ابتدایی 2.23 درصد، متوسطه اول چهار درصد، و متوسطه دوم 3.57 درصد است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ آزمونی نباید در مدارس ابتدایی اخذ شود بیان کرد: این موضوع خلاف قوانین تعلیم و تربیت است و فراهم کردن مکان امن و مناسب آموزشی وظیفه ماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار