معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

مشارکت یک هزار قرآن آموز شهرستان‌های استان تهران در مسابقه بزرگ شمیم بندگی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر کمیته همکاری حوزه‌های علمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از مشارکت یک هزار قرآن آموز در مسابقه شمیم بندگی ویژه دارالقرآن‌های استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت یک هزار قرآن آموز شهرستان‌های استان تهران در مسابقه بزرگ شمیم بندگی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: این مسابقه در ۶ رشته «هم خوانی، قرائت تحقیق، دعاخوانی، قرائت تقلیدی، تولید محتوای الکترونیکی، آزمون آنلاین خطبه متقین نهج البلاغه» در فضای مجازی شبکه دانش‌آموزی شاد برگزار گردید و هم اکنون فرآیند داوری آثار، در حال انجام است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به نقش مهم دارالقرآن‌ها در ترویج و تعمیق آموزه‌های دینی و قرآنی بیان کرد: دارالقرآن‌ها مجامعی برای انس بیشتر با قرآن کریم و توسعه فعالیت‌هایی همچون حفظ، قرائت قرآن کریم و تاکید بر مفاهیم قرآن کریم در سطح جامعه هستند.

هاشمی ضمن اشاره به نقش بسیار پر رنگ اینگونه مسابقات، تصریح کرد: از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه، شناسایی استعدادهای قرآنی و توسعه و ترویج آموزه‌های قرآنی و ارتقا سطح دانش و مهارت قرآن‌آموزان در رشته‌های قرآنی می‌توان اشاره کرد.

مسابقه بزرگ شمیم بندگی در ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان اردیبهشت1400 سال جاری در فضای مجازی شبکه دانش‌آموزی شاد ادامه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار